از طریق سامانه ضمانت بازگشت پول زبل شاپ ، کالای خریداری شده را دقیقا با همان مشخصات تحویل میگیرید.در غیر این صورت تمامی مبالغ پرداخت شده شما به حسابتان برگردانده میشود

مشتری جهت استفاده از سرویس فوق لازم است که در صورت وجود هر گونه مغایرت یا اشکال فنی در کالا نهایتا ظرف مدت 3 روز از تاریخ تحویل ، شکایت خود را در پروفایل کاربری خود ثبت نمایند . ثبت شکایت می بایست فقط از طریق پروفایل کاربری اعلام شود و اطلاع رسانی از طریق تماس تلفنی یا پیام رسان ها مورد قبول سایت زبل شاپ نمی باشد.

همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش زبل شاپ کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

برای استفاده از سرویس ضمانت بازگشت وجه زبل شاپ دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط زبل شاپ دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در زبل شاپ به اتمام برسد، و زبل شاپ امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.